Poniższe posty prezentują moje "robótki" wykonywane z różnych materiałów, przy pomocy różnych technik. Jedne to drobiazgi inne to misterne skarby. A ciekawość nie pozwala mi ograniczyć się tylko do jednej pasji.

środa, 12 lutego 2014

Złote tarcze

W tym sezonie podobno maja być modne wzory i kolory etniczne, które nie przemawiają do mnie specjalnie. Jak dla mnie kojarzą się z geometrią i barwami z zakresu brązów, sjeny, czerwieni, ciemnej zieleni. Choć zależy to od regionu świata, kultury... :). Dla lubiących bardziej barwne kompozycje odpowiedzią może być kolorystyka hawajska z wielkimi kwiatami, która także tego lata ma królować.

Para kolczyków na bazie prostokąta opleciona w złoto; wyszły niczym tarcze albo herby. Nie wiem czemu ale kojarzą mi się z Inkami, choć nic wspólnego nie mają :).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz