Poniższe posty prezentują moje "robótki" wykonywane z różnych materiałów, przy pomocy różnych technik. Jedne to drobiazgi inne to misterne skarby. A ciekawość nie pozwala mi ograniczyć się tylko do jednej pasji.

środa, 28 maja 2014

Ssss.... special (z "języczkiem" :) )

Szyłam i szyłam i uszyłam czerwoną kolię. Z "języczkiem". Dominuje czerwień, a czerń i bordo tańczą w tle. Kilka kryształków swarovski dodaje blasku. I tym razem nie podszywałam filcem, wybrałam bardziej eleganckie wykończenie ( bardziej profesjonalne bo to prawdziwe wyzwanie) starając się by i druga strona prezentowała się ładnie, a całość mogła być ażurowa.


2 komentarze:

  1. Czerrrrwono :) i do tego czarna różyczka na górze - śliczny, seksowne kolorki.
    beallara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różyczka jest z tyłu ;) jako wykończenie zamiast podszywania filcem ;)

      Usuń